دسته‌بندی: فیلم و تیزر

مجموعه تلویزیونی نقطه نظر در پادان

گروه هنری پادان با همکاری شبکه یک سیما از شنبه دهم بهمن مجموعه مستند تلویزیونی نقطه نظر را روی آنتن برده است. این مجموعه توسط مدیرعامل گروه هنری پادان، عماد رسولی کارگردانی شده است. وجدان کاری در مشاغل محوریت این مجموعه تلویزیونی است. سریال مستند «نقطه نظر» به کارگردانی عماد رسولی و تهیه کنندگی هادی پورحامدی از شنبه دهم بهمن روی آنتن شبکه ی اول سیما رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه اول سیما که تصمیم دارد نگاهی نو به مستندهای تولیدی خود داشته باشد، در این پروژه امکانات بیشتری را در اختیار گرفته تا به مجموعه رنگ و لعابی سینمایی دهد. این مجموعه به مساله کسب روزی حلال و وجدان کاری در مشاغل مختلف می پردازد.

کارگردان «نقطه نظر» مستندهایی همچون «ضجه»، «پیشینه ی گریم در ایران»، «بهانه ای برای بودن» و فیلم داستانی «کمند» را در کارنامه خود دارد. سریال مستند «نقطه نظر» در ۲۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای، روزهای زوج ساعت ۱۶ و تکرار آن بعد از خبر ۲۱ از شبکه ی اول سیما روی آنتن می رود. در گزارشی دیگر از پایگاه اطلاع رسانی سیما: حامد پور حامدی تهیه کننده نقطه نظر گفت : در این برنامه که در ۲۰ قسمت ۱۰ دقیقه ای ساخته شده است هربار با یکی از صاحبان مشاغل از ابتدای صبح و آغاز بکار همراه می شویم و صبحت های او را درباره حساسیتهای شغلی و حساسیتهایی که خود را به آن متعهد می داند، می شنویم

وی افزود: شغل ها وکسب هایی که اگر صاحبان آن وجدان کاری نداشته باشند موجب فجایع زیادی خواهد شد مانند آتش نشانها، رفتگرها، باغبان پارک محله و … از جمله سوژه های این برنامه هستند. پورحامدی ایجاد شور انتخاباتی همراه با تلنگر و زمینه سازی برای حضور با آگاهی و شعور در انتخابات  و تبیین وظایف نمایندگان و انتظارات مردم از ایشان را از جمله اهداف برنامه نقطه نظر بر شمرد. گفتنی است قرار است این برنامه که کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست و  عماد رسولی کارگردانی آن را برعهده دارد از هفته آینده از این شبکه پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *