دسته‌بندی: اخبار پادان

فیلم مستند پدر، مادر، علی، رضا و من

مستند پدر

طراحی صدا، صداسازی و موسیقی فیلمِ مستندِ پدر، مادر، علی، رضا و من اثر هانیه یوسفیان در دفتر گروه هنری پادان شکل گرفت. مستندی که در نهایت و در عین شایستگی جایزه‌ی ویژه هیئت داوران نهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را دریافت کرد. علاوه بر نویسندگی، تصویربرداری و کارگردانی این فیلم که هانیه یوسفیان آن را بر عهده داشت، بهمن کیارستمی(تدوین)، دانیال جلالی(طراحی صدا و صداسازی)، عماد رسولی(موسیقی)، محمود رحمانی(مشاور پروژه)، مجید یوسف‌زاده(تیتراژ) و طاها ذاکر(امور گرافیک) نیز در ساخت این فیلم سهیم بوده­اند.

مستند پدر

مستند پدر، مادر، علی، رضا و من برنده جوایز زیادی همچون جایزه ویژه هیئت داوران نهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، بهترین فیلم مستند بخش ویژه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم مدیترانه‌ای کن، جایزه اول بهترین مستند از جشنواره فیلم سلامت، بهترین فیلم مستند یازدهمین جشنواره رضوی، بهترین مستند از هفتمین جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز، بهترین مستند از دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای کل گراش و … از جشنواره­های معتبر داخلی و خارجی شده است.

مستند پدر، مادر، علی، رضا و من به آلزایمر گرفتن یک پدر می ­پردازد و سعی می­کند جنبه­ های مختلفی از زندگی یک فرد مبتلا به آلزایمر را در یک موقعیت خانوادگی به تصویر بکشد. متاسفانه خانم یوسفیان به تازگی پدر بزرگوارش را از دست داده و عزادار این مصیبت است. گروه هنری پادان وظیفه خود می داند این ضایعه را به خانم یوسفیان و خانواده محترمش تسلیت گفته و برای ایشان آرزوی صبر و سلامتی مستدام دارد. گفتنی است هانیه یوسفیان علاوه بر کارگردانی فیلم­های مستند، در سمت سرپرستی بخش فیلم و تیزر، گروه هنری پادان را همراهی می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *