دسته‌بندی: طراحی و توسعه وب

سئو، اهمیت و راهکارها

سئو

سئو وب سایت و دلایل نیاز به آن

اگر شما نیز مدیر یک وب سایت در هر زمینه ای هستید مطمئنا تا به حال اسم سئو و تاثیراتی که بر روی به موفقیت رسیدن یک وب سایت قرار میدهد شنیده اید اما اطلاعات کاملی در این رابطه نداشته باشید. امروز با شما خواهیم بود تا به شما در رابطه با سئو وب سایت و دلایل نیاز به آن بیشتر توضیح دهیم و شما به طور کامل با خاصیت سئو آشنا شوید. پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سئو چیست؟

بهتر است قبل از هر چیز به معرفی سئو بپردازیم. سئو را میتوان مخفف کلمه ی Search Engine Optimization دانست که معادل فارسی آن بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو در نظر گرفته میشود در تعریف بهینه سازی برای موتور های جست و جو یا SEO آمده است که به انجام مجموعه کار های مفید و مستمر که به جهت بهبود جایگاه سایت در سرچ های مختلف صورت میگیرد سئو گفته میشود. برخی فکر میکنند که سئو به معنی فریب دادن موتور های جست و جو برای بالا آمدن سایت و به دست آوردن رتبه های برتر می باشد که این حرف شاید در گذشته تا حدودی درست بود اما امروزه به پیشرفت هایی که در زمینه ی هوشمند سازی ربات های جست و جوگر صورت گرفته است تنها راه به دست آوردن رتبه های برتر رعایت اخلاق در سئو می باشد و تنها وب سایت هایی در گوگل رتبه مناسبی را کسب می کنند که واقعا حرفی برای گفتن داشته باشند.

برای اینکه یک صفحه از سایت نزد موتور های جست و جو مهم شناخته شده و به آن بها داده شود کار های مختلفی را می بایست انجام داد که در ادامه به تمامی مواردی که کمک میکند تا سایت شما به رتبه های بهتری در سرچ ها برسد اشاره خواهیم نمود تا با رعایت آن نکات بتوانید وب سایت خود را روز به روز ارتقا داده و جایگاه بهتری را از آن خود کنید. طبیعتا هر چه رتبه وب سایت شما بهتر باشد بازدید کننده ی بیشتر و در مقابل شهر و اعتبار بیشتری نیز کسب خواهید کرد. هر وب سایتی که از نظر تعداد بازدید کننده دارای بازدید بالاتری باشد قطعا از نظر درامدی نیز برای شما منفعت های بسیاری خواهد داشت.

گاهی افرادی هستند که بدون داشتن سر رشته ی خاصی در زمینه ی کاری حتی دارا بودن هدف مشخصی و صرفا به جهت کسب سود مالی اقدام به راه اندازی وب سایت در اینترنت میکنند و با خیال اینکه با مدت کمی کار کردن بر روی سایت میتوانند به درامد بالایی برسند شروع به کار میکنند. این در حالی است که سئو پروسه ای زمان بر و صبر طلب است و شما می بایست برای اینکه به رتبه های بالایی برسید سخت تلاش کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید در این صورت است که با کسب رتبه های برتر و بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان سایتتان میتوانید از سایت توقع درامد سازی داشته باشید.

سئو علمی به روز است

باید به این نکته توجه داشته باشید که سئو یک دانش است و شما تا علم خود را در زمینه ی بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو به حد بالایی نرسانید نباید انتظار این را داشته باشید که وب سایتی که مشغول مدیریت آن هستید رتبه ی مناسبی در موتور های جست و جوگر کسب کند زیرا الگوریتم های بررسی کننده وب سایت ها که از سوی موتور های جست و جوگری مانند گوگل مامور بررسی همه جانبه سایت ها هستند به صورت دوره ای تغییر می کنند و این تغییر همواره به سود یک سری از سایت ها و گاهی به ضرر آنها تمام میشود. تنها راه اینکه تغییر الگوریتم های گوگل همواره به سود شما باشد این است که دانش خود در زمینه ی SEO را همیشه به روز نگه دارید تا بتوانید با تغییر الگوریتم ها و یا رفتار آنها، استراتژی سئو خود را متناسب با آنها تنظیم کنید.

سئو در پادان
بهینه سازی سایت

سئو داخلی چیست؟

اگر بخواهیم به صورت کلی سئو داخلی یا همان On page SEO را تعریف کنیم به کلیه کار هایی که مرتبط با محتوای درونی وب سایت می باشد سئو داخلی گفته میشود. سئو داخلی شامل کد نویسی اصولی و سئو بیس سایت ، تولید محتوای یونیک و غیر کپی ، لین دهی داخلی اصولی و مناسب ، آدرس دهی دقیق ، انتخاب عنوان های مناسب برای پست های ارسالی بر روی سایت و… می شود که در کنار یک دیگر میتوانند نیمی از مسیر سئو سایت شما را به انجام برساند. تولید محتوای یونیک یکی از اصلی ترین بخش هایی است که می بایست بر روی آن تمرکز ویژه ای نمایید زیرا در تغییرات جدید الگوریتم های گوگل توجه به محتوای زیبا ، روان و کاربر پسند دارای ارزش و اعتبار بیشتری شده است به همین دلیل در صورتی که اطلاعات لازم در رابطه با ایجاد یک محتوای اصولی را ندارید میتوانید این کار را به تیم تولید محتوای پادان بسپارید تا با نهایت دقت محتوایی اصولی برای درج در وب سایت شما ایجاد نمایند تا از آن بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

 

سئو خارجی چیست؟

بر خلاف سئو داخلی که همه ی چیز در درون وب سایت اتفاق می افتاد سئو خارجی دارای گستردگی بیشتری می باشد و همه ی آنها همانطور که از نام آن پیداست در خارج از وب سایت رخ میدهد. سئو خارجی یا Off Page SEOبه مجموعه فعالیت هایی که سبب افزایش ارزش و اعتبار یک صفحه از سایت میشود گفته میشود و شامل فعالیت در شبکه های مجازی ، انجمن ها ، وبلاگ ها ، دریافت بک لینک مفید و غیر اسپم و… میشود. تیم سئو پادان در این مسیر نیز همراه شما خواهد بود تا بتوانید به خوبی سئو خارجی وب سایت خود را انجام داده و برند سازی اصولی برای سایت خود انجام دهید.

 

 

یک سئوکار خبره شما را پولدار میکند!!!

اگر تا به اینجای مقاله با کلیت ماهیت سئو آشنا شده باشید مطمئنا به این نکته پی برده اید که سئو امری آسان و زود بازده نخواهد بود و حتما می بایست در این زمینه آزمون و خطا های بسیاری را انجام دهید تا به موفقیت لازمه برسید. با سرچ کوچکی در اینترنت در رابطه با الگوریتم های گوگل خواهید فهمید که گوگل برای بررسی سایت هایی که در حال حاضر در بستر اینترنت فعالیت می کنند بیش از ۲۰۰ فاکتور مختلف را مورد استفاده قرار میدهد که در حال حاضر از بخش زیادی از آنها رو نمایی نکرده است و صرفا با کسب تجربه میتوانید به ماهیت کارکرد آنها پی ببرید. مطمئنا برای یک مدیر وب سایت پیگیری کسب دانش در زمینه ی تمام این فاکتور ها در کنار تجربه ی عمل کردن به تک تک آنها برای بررسی نتیجه به عمل آمده و کسب تجربه در آن زمینه علاوه بر طلبیدن زمان زیادی برای آن مطمئنا هزینه ی بالایی را نیز برای شما به همراه خواهد داشت.

به همین جهت بهترین و به صرفه ترین کار به خدمت گرفتن یک فرد و یا تیم متخصص سئو می باشد که بتوانند در کنار ارائه مشاوره سئو به شما برای بهبود رتبه سایتتان در موتور های جست و جو با اعمال تغییرات مثبت بر روی سایت و همچنین ارائه بهترین استراتژی سئو به شما جایگاه وب سایت شما را در سرچ های گوگل افزایش داده و به همین روش باعث به درآمد رسیدن وب سایت شما شوند. یکی از برترین تیم های فعال در زمینه ی سئو وب سایت ، تیم سئو پادان بوده که با کسب تجربه ی چند ساله در زمینه ی سئو و تاثیرات آن بر روی پیشرفت سایت ها با سابقه ی کمک به چند صد سایت برای رسیدن به رتبه های برتر در سئو آماده است تا وب سایت شما را از جایگاه فعلی به لینک های اول در سرچ های مد نظرتان برساند. برای تماس با تیم سئو پادان کافی است با شماره های موجود بر روی سایت تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره رایگان سئو اقدام نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *