دسته‌بندی: طراحی و توسعه وب

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

یکی از راه ها و روش هایی که یک شخص میتواند از آن برای معرفی خود ، توانایی ها و بعضا محصولات و یا خدماتی که ارائه میدهد استفاده نماید شبکه های اجتماعی هستند اما طبیعتا شبکه های اجتماعی به دلیل محدودیت هایی که دارند نمیتواند گزینه ی مناسبی برای معرفی همه جانبه یک شخص باشند از این رو پیشنهاد میکنیم در صورتی که مایلید تا به معرفی خود و مهارت هایتان به صورت کامل و همه جانبه بپردازید از خدمات طراحی سایت شخصی پادان استفاده نمایید.

مطمئنا هر شخصی برای اینکه بتواند خود و توانایی هایش را به جهت کسب یک مقام شغلی معرفی نماید به یک رزومه ی کامل و در عین حال شیک و زیبا و به روز نیازمند می باشد. از آنجایی که تهیه رزومه به صورت ورد و کاغذی تقریبا منسوخ شده است و برای مدیران دیگر آن جذابیت گذشته را ندارد داشتن یک وب سایت شخصی برای هر فردی که به دنبال مشاغل سطح بالا می باشد لازم و ضروری خواهد بود. یک وب سایت شخصی می بایست دارای بخشی برای معرفی شخص ، توانایی های وی ، اطلاعات تماسش و حتی گالری تصاویر برای انتشار پروژه ها و فعالیت هایی که تا کنون کرده باشد. همچنین یک سایت شخصی باید این قابلیت را داشته باشد تا در شخص بتواند در آن مقالات آموزشی و نکاتی که هر روزه به آنها برخورد میکند را در آن ثبت نماید تا در صورتی که شخص دیگری به چنین مواردی برخورد نمود بتواند با سرچ کوچکی در اینترنت مورد پیش آمده را با استفاده از این مقالات و نکته ها رفع نماید. تمامی این موارد می بایست در هنگام طراحی سایت شخصی مد نظر قرار داده شوند تا یک وب سایت شخصی ایده آل برای فردی که به دنبال معرفی بیشتر خود می باشد طراحی شود.

ویژگی های طراحی سایت شخصی

مطمئنا اصلی ترین بخشی که هر سایتی می بایست از آن برخوردار باشد بحث قالب زیبا و چشم نواز آن می باشد. قالب سایت شخصی می بایست با توجه به حرفه ای که شخص در آن مشغول به فعالیت می باشد طراحی شود و در رنگ بندی آن کمال دقت را به خرج داد تا بتوان بیشترین تاثیر را در آینده بر روی کارفرمایانی که از سایت شخصی فرد برای اطلاع از سوابق تجربی وی دیدن میکنند گذارد و در نهایت باعث استخدام فرد در شرکت و یا پروژه ای خاص شود. میتوان در قالب سایت از تصاویر گرافیکی و با کیفیت خود فرد نیز استفاده کرد که در این صورت بازدید کنندگان می تواند چهره شخص را نیز قبل از به استخدام دراوردن وی مشاهده نمایند.

امکانات و ویژگی های اصلی یک سایت شخصی

امکانات سایت شخصی از دیگر ویژگی هایی است که می بایست در هنگام طراحی سایت شخصی توجه ویژه ای نمود. همانطور که در بالا نیز توضیح داده شد یک سایت شخصی می بایست دارای امکاناتی برای معرفی شخص ، قرار دادن رزومه کاری وی ، اخبار و مقالات و گالری تصاویر و فیلم های مرتبط با پروژه های انجام شده ی او باشد تا کارفرمایان بتوانند با ملاحظه ی آن ها تصمیم خود را برای به استخدام دراوردن وی بگیرند.

طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی

هدف از داشتن سایت شخصی چیست ؟

مطمئنا اصلی ترین هدف هر شخصی از طراحی سایت شخصی برای خودش این است که بهتر از گذشته نسبت به ارائه ویژگی ها و توانایی های خود اقدام کند و به شهرت خاصی برسد تا کارفرمایان بیشتری به سمت به خدمت گرفتن وی برای انجام امور مربوطه جذب شوند. به عنوان مثال میتوان یک عکاس و یا خواننده را مثال زد که هر یک در وب سایت شخصی خود می توانند نمونه کار ها و رزومه های خود را قرار دهند و به صورت مجازی با سایر افراد از طریق وب سایتشان در ارتباط باشند. در صورتی که بر روی وب سایت خود به صورت اصولی کار نمایند پس از مدتی می توانند از خود وب سایت نیز به روش های مختلف درامد زایی داشته باشند و یا حتی نسبت به فروش محصولات خود از طریق همین وب سایت شخصی اقدام نمایند.

سئو سایت شخصی چگونه است

مطمئنا پس از طراحی وب سایت شخصی مهم ترین مسئله ی پیش رو سئو سایت شخصی می باشد که می بایست به خوبی و به صورت اصولی انجام شود تا نتیجه ی دلخواه و مدنظر به دست آید. اولین مبحث سئو به سئو داخلی سایت مربوط می شود که بخشی از آن به طراحی سایت شخصی باز میگردد و می بایست کد نویسی سایت به خوبی و طبق خواسته های گوگل انجام شده باشد. بخشی دیگر مربوط به تولید محتوای بهینه و سئو شده می باشد. برای اینکه بتوانید برای سایت شخصی خود محتوای یونیک و بهینه تولید کنید می بایست در این زمینه مطالعه بسیاری داشته باشید و تجربه ی کافی در این زمینه به دست آورید به همین جهت یکی از بخش هایی که شرکت طراحی سایت پادان آنرا همواره به مشتریان خود ارائه میدهد بحث تولید محتوای اصولی توسط تیم تولید محتوای پادان می باشد. در صورتی که تولید محتوای سایت شخصی خود را به تیم تولید محتوای پادان بسپارید دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید زیرا محتوای لازم برای بهبود سئو وب سایت شما توسط این تیم بر روی وب سایت شخصی شما قرار داده میشود و شما تنها کافی است به صورت دوره ای به سایت شخصی خود سر بزنید و از تکمیل شدن روز به روز آن لذت ببرید.

بخش بعدی که در سئو سایت شخصی ملاک اصلی رتبه گیری آن در سرچ های موتور های جست و جو می باشد مبحث سئو خارجی سایت شخصی می باشد که این کار نیز نیازمند سطح بالایی از دانش و مهارت و در کنار آنها تجربه ی بسیار برای آزمون و خطا کردن روش های مختلف خواهد بود. به همین جهت برای اینکه وب سایت شخصی تازه تاسیس شما به سرعت و با قدرت تمام در سرچ های مد نظر رشد نمایند تیم سئو پادان در این زمینه نیز همراه شما خواهد بود تا در این زمینه راهنمایی ها و مشاوره ی سئو لازمه را به شما ارائه نماید. همچنین می توانید سئو خارجی سایت خود را نیز به این تیم سپرده و از پیشرفتی که روز به روز برای سایت شما اتفاق می افتد لذت ببرید.

به همین منظور پیشنهاد میکنیم اگر قصد راه اندازی یک سایت شخصی را دارید حتما از خدمات طراحی سایت شخصی پادان استفاده نمایید. تیم طراحی سایت پادان با در اختیار داشتن برنامه نویسان ، تولید محتوا کنندگان و سئوکاران خبره تا رسیدن به موفقیت نهایی در این مسیر در کنار شما خواهند بود. به همین منظور می توانید با شماره ی ۲۶۲۹۱۳۴۰-۰۲۱ تماس گرفته و در رابطه با طراحی سایت شخصی و همچنین هزینه طراحی سایت شخصی از بخش مشاوره شرکت طراحی سایت پادان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *