دسته‌بندی: فیلم و تیزر

ساخت فیلم صنعتی

ساخت فیلم صنعتی نقش مهمی در میزان فروش محصولات صنعتی دارد. علت آن هم عدم امکان یا وقت حضور مشتریان در کارخانه است. کارخانه کارگاه یا شرکت شما ممکن است همیشه برای حضور مشتریان محیا نباشد. یا اگر هم باشد مشتری شما وقت لازم را نداشته باشد. ساخت فیلم صنعتی هویت سازمان شما را به تصویر میکشد و با درنظرگرفتن مهمترین فاکتورها و استانداردها می تواند کارخانه تولیدی شما را به بهترین نحو ممکن به بیننده نشان دهد. با ما تماس بگیرید.
سامانه برآورد هزینه پادان

پادان و ساخت فیلم صنعتی

گروه پژوهش و اجرای دستاوردهای نو (پادان) با در اختیار داشتن پیشرفته ترین امکانات ساخت فیلم صنعتی و کادری مجرب با ۱۴ سال سابقه و نزدیک به ۱۵۰ اثر کوتاه و بلند یکی از باتجربه ترین تیم ساخت فیلم صنعتی در ایران و خاورمیانه می باشد. پادان سابقه همکاری با شرکت ها و کارخانه های ایرانی و خارجی همچون شرکت ملی نفت ایران ، پتروشیمی بندر ماهشهر ، شرکت ملی حفاری و شرکت دایکین ژاپن را دارد. اهمیت فیلم تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. و حرفه ای ها میدانند که ساخت فیلم صنعتی کار دشوار و پیچیده ای ست که مستلزم تسلط کامل بر انواع ژانرهای مستند است.

آنونس برخی از فیلم های صنعتی ساخته شده توسط گروه هنری پادان

ساخت فیلم صنعتی و مراحل آن

بالا بردن فروش و تولید

تولید و ساخت فیلم صنعتی نقش مهمی در بالا بردن میزان فروش و در نتیجه آن میزان تولید دارد. فیلم صنعتی یک ژانر مهم و همچنین دشوار در مستندسازی می باشد. دیده شده شرکت های فیلمسازی کوچک تنها با گرفتن چند پلان ساده و تدوین اقدام به ساخت فیلم صنعتی می کنند اما پادان برای هر پلان یک میزانسن و بازسازی می کنیم این عمل دشوار باعث میشود یک فیلم از نظر مخاطب مصنوعی به نظر نیاد و آن طور که باید دیده بشود. رعایت این عوامل باعث میشود بیننده با فیلم ارتباط برقرار کرده و تصمیم به همکاری با واحد تولیدی نماید.

هزینه ساخت فیلم صنعتی

پادان تعرفه ای برای ساخت فیلم صنعتی ارائه نمی دهد فقط می توان گفت در این موسسه فیلم هایی از ۶۰۰ هزار تومان تا ۸۶۰ میلیون تومان انجام پذیرفته است. تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی بستگی به نوع درخواست شما میباشد. گاهی یک فیلم ۶۰۰ هزار تومانی می تواند به مراتب کارآمد تر از یک فیلم چندین میلیونی باشد. پادان دستمزدهای سرسام آور و کاذب برای ساخت فیلم صنعتی از مشتری طلب نمیکند. ما آنچه شما نیاز دارید بصورت کاملا حرفه ای و با قیمت های واقعی و مناسب به شما تحویل میدهیم. لازم به ذکر است پادان برای همکاری با شرکت ها و برند های معتبر تخفیف ویژه در نظر دارد. اما ما سامانه تعرفه فیلم صنعتی را راه اندازی کرده ایم که شما با اطمینان خاطر از قیمت ها آگاه شوید.

فیلم صنعتی شرکت محب
فیلم صنعتی شرکت محب
فیلم صنعتی شرکت محب
فیلم صنعتی شرکت محب
تصاویری از پشت‌صحنه های فیلم های صنعتی ساخته شده توسط گروه هنری پادان

ساخت فیلم صنعتی و پیشینه آن

پس از رشد و شکوفایی صنعتی در اروپا و آغاز عصر سینما و تلویزیون ، بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی به نفوذ سینما و تلویزیون در جامعه پی بردند و این موضوع را عاملی موفق در پیشرفت تولیدات خود دانستند.
در اینجا نگاهی می اندازیم به شروع ساخت فیلم صنعتی در جهان از فرانسه تا ایالات متحده.

برادران لومیر

فیلم صنعتی یکی از ژانرهای مستند است که قدمتی همپای مستند صنعتی دارد. هنگامی که برادران لومیر اولین فیلم تاریخ را ضبط و اکران نمودند بلافاصله از طرف شرکت SNCF یا همان راه آهن فرانسه (Société nationale des chemins de fer français) پیشنهادی مبنی بر ساخت فیلم صنعتی از خطوط راه آهن دریافت نمودند. هرچند برادران لومیر این پیشنهاد را نپذیرفتند ولی دیری نپاید که ساخت تبلیغات و مستند های صنعتی توجه شرکت ها و ارگان ها را در سراسر دنیا به خود جلب نمود.

شکل گیری روند ساخت فیلم صنعتی

 بعد از اینکه فرانکلین روزولت در سال ۱۹۳۳ به ریاست جمهوری آمریکا رسید، دولت آمریکا بیش از پیش به حل مسائل مرتبط به رکود اقتصادی متمایل گشت. در نتیجه برخی از فیلمسازانی که برای ساخت فیلم صنعتی به عنوان اعضای گروه چپ گرای «اتحادیه فیلم و عکسی» شروع کرده بودند. به ساخت فیلم صنعتی در چارچوب طرح های تحت حمایت دولت روی آوردند. در اواسط دهه ۱۹۳۰ «دولت بازسازی» در صدد ترویج اطلاعاتی درباره توفانهای غبار بود.

که منطقه وسیعی از ایالتهای کویری جنوب کشور را در بر می گرفت. خشکسالی در این منطقه نقش مهمی در پیش آمدن رکود اقتصادی بازی کرده بود. پر لورنتس، روشنفکر جوانی که به سیاست هم علاقه داشت. هرگز فیلمی نساخته بود. اما بودجه ساخت فیلم صنعتی مقدار ناچیزی برابر با ۶۰۰۰ دلار در اختیار او گذاشته شد که خشمی که داشت ها را میشکافد (۱۹۳۷) را تهیه کند.

اتحادیه فیلم و عکسی

تعدادی از فیلمسازانی که برای ساخت فیلم صنعتی «اتحادیه فیلم و عکسی » و برای دولت ایالات متحده کار می کردند، توانستند حمایت مالی برخی از مؤسسات را برای ساخت فیلم صنعتی برجسته به دست آورند. به عنوان نمونه «مؤسسه امریکایی برنامه ریزان» فیلم شهر را برای نمایشگاه جهانی سال ۱۹۳۹ سفارش دادند. این فیلم توسط رالف استاینر و ویلارد وان دایکا براساس طرحی از پر لورنتس کارگردانی شد. در این فیلم موسیقی نقش مهمی بازی می کرد؛ موسیقی متن شهر را آرون کوپلند تصنیف کرده بود.

شهر به مستندهای دولتی شباهت داشت و بخصوص به فیلم رودخانه، چرا که مانند آن فیلم ها مسئله ای طرح میکرد – مسئله شهرهای پرجمعیت – و بعد از طرح مسئله راه حلی هم ارائه می نمود که عبارت بود از بازسازی شهرها براساس برنامه ریزی از پیش. تکه های کوچکی که با دوربین مخفی گرفته شده بودند، باضافهٔ ضرباهنگ تند ساخت فیلم صنعتی، هم از نظر سرگرم کننده بودن ارزش داشتند و هم به عنوان اثری مفید بودند. در یک صحنه مشهور، در یک کافه خودکار چنان به مشتریان ناهار سرو می کنند که گویی آنها روی خط تولید کارخانه ای قرار دارند. صحنه های دیگر بر ترافیک و ازدحام تأکید می کنند نه مستند صنعتی. حمایت مؤسسات و شرکتهای بزرگ از ساخت فیلم صنعتی در دهه های بعد بیش از پیش اهمیت پیدا کرد.

نتیجه

دلیل عمده ای که میتوان برای اشتیاق سرمایه گذاران به داشت فیلمی از پروسه فعالیت خود متصور شد اقبال عمومی مردم از هنر نوپای سینما در آن دوران بود. صف سینماها گاهی به چند صد متر میرسید و از دید تبلیغات هر کجا ازدهام باشد، جای تبلیغ است. ساخت فیلم صنعتی یا همان مستند صنعتی یکی از موثر ترین و کامل ترین راه های ارائه تبلیغات برای شرکت ها و ارگان ها می باشد. چرا که در فیلم مجموعه ای از المان های پیام رسان به بهترین نحو فعال هستند. ساخت فیلم صنعتی از مهم ترین و فاخر ترین انواع مستند است. چرا که به تصویر کشیدن شکوه و عظمت مستلزم تولیدی قوی و شکوهمند است. در دنیا شرکت های صاحب نام در ساخت فیلم صنعتی پیشگامند. پادان در این زمینه به شما اطمینان می دهد که با همکاری کادری مجرب و کاربلد در این زمینه تولیدی در خور بهترین شرکت ها و ارگان های کشور ارائه میدهد. ما در سطح بین المللی تولید میکنیم و از پیشرفته ترین امکانات بهره مندیم. هر آنچه فیلم شما را با شکوه تر و موفقیت شما را واقعی تر میکند هدیه ما به شماست. موسسه فرهنگی هنری چند منظوره پژوهش و اجرای دستاوردهای نو پادان با مجوز رسمی از وزارت ارشاد آمادگی همکاری برای ساخت فیلم صنعتی با شما صاحبان کسب و کار را دارد. تجربه ۱۴ ساله ما در ساخت انواع فیلم و تیزر شما را به هدفتان نزدیک و نزدیم تر میکند. چرا که تجربه، تحصص و تجهیزات ارکان اصلی داشتن یک تولید خوب، هنری، صنعتی و علمی ست. برای مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به بخش نمونه کارهای پادان مراجعه کنید همچنین برای تماس با ما به بخش تماس مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *