دسته‌بندی: فیلم و تیزر

مستند صنعتی هلدینگ صنايع پلاستيك و بسته­ بندی محب قزوين

فیلم صنعتی هولدینگ محب

گروه هنری پادان:  یکی از پروژه­­ های بزرگ گروه هنری پادان، ساخت مستند صنعتی هلدینگ صنايع پلاستيك و بسته­ بندي محب قزوين است. ایده ­پردازی، نویسندگی، تصویربرداری، صداگذاری، موسیقی، تدوین و کارگردانی این مستند با تلاش و کوشش جمعی در گروه هنری پادان انجام پذیرفت. از ویژگی­های فرمی فیلم این است که به ۲ زبان انگلیسی و فارسی تهیه شده است می­توان به استفاده از پلان-سکانس­ها به جای تقطیع­ های زیاد، استفاده از دوربین سوپر ۳۵ با خروجی تصویر ۴K، تصویربرداری هوایی، تصویربرداری حرکتی مووی، استفاده از انیمیشن تلفیقی و موشن گرافی اشاره کرد.

فیلم صنعتی هولدینگ محب
فیلم صنعتی هولدینگ محب

شرکت محب قزوين نخستین و بزرگ­ترین توليدکننده تيوب­هاي پلاستیکی پنج لايه با قابليت چاپ هشت رنگ در ايران و خاورمیانه با ظرفیت سالانه ۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تیوب و با اخذ تأییدیه هایی همچون F.D.A آمریکا و B.P.F انگلستان و TUV آلمان است. همچنین تجهیز و توسعه ماشین آلات پیشرفته تولید تیوب در شرکت محب توسط Madag ,Aisa ,Polytype سوییس، Battenfeld ,Breyer و B.A.S.F آلمان و KPG ژاپن صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است این مستند صنعتی با همکاری عماد رسولی، حامد بقائیان، دانیال جلالی، هامون مقدم، سینا منصوری زاده و … در جشنواره فیلم­های صنعتی-تبلیغاتی ایران شرکت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *