دسته‌بندی: فیلم و تیزر

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

تعرفه-ساخت-تیزر-تبلیغاتی

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی و ارائه ی جدول تعرفه به هیچ وجه دقیق و منصفانه به نظر نمی رسد. اما ما برای تعرفه تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی سامانه هوشمند ساخته ایم. چرا که هر پروژه نسبت به شرایط آن تعرفه فیلم تبلیغاتی خاص خود را دارا است.

پادان برای تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی گامی فراتر از یک لیست قیمت ثابت برداشته است! پیش فاکتوری مختص فیلم شما! با دادن اطلاعات مختصر به سامانه برآورد هزینه فیلم پیش فاکتوری دقیق خواهید داشت و دیگر نیازی به استفاده از تعرفه های کاذب و دروغین ندارید.

سایت ها و شرکت هایی که تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی به صورت لیست قیمت ارائه می دهند کاری ضعیف و به عبارتی دیگر کار «کیلویی» ارائه می دهند. فیلمسازی صنعتی با متغیرهای بسیار زیاد است. به همین جهت ارائه لیست قیمت کاری اشتباه است.

از این رو پادان با درنظر گرفتن متغیرهای مربوط به ساخت فیلم و ایجاد یک سیستم قوی و کارآمد با توجه به خواسته های شما برآورد هزینه دقیق و منصفانه ای به شما ارائه میدهد.

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی و فیلم صنعتی
تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی

مدت فیلم و پروژه ٬ نوع تصویر برداری ، ساخت انیمیشن ، جلوه های ویژه ، ساخت موسیقی ، استفاده از گویندگان معروف، زبان های دوبلاژ و ترجمه فیلم و لوکیشن های تولید فیلم تبلیغاتی میتواند روی هزینه ی ساخت فیلم تاثیر بگذارد.

سطح تجربه و شهرت عوامل مانند کارگردان، تصویربرداران، نویسندگان ، انیماتورها و موزیسین ها از دیگر عوامل موثر بر تعرفه ساخت فیلم تبلیغاتی یا تیزر ها میباشد. تعرفه تیزر تبلیغاتی در سامانه برآورد هزینه فیلم پادان بسیار عادلانه تعیین میشود و تعرفه ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی که امروزه رایج است در پادان اجرا نمیشود. ما به شما مشاوره میدهیم تا با هزینه ی معقول به فیلم مورد نظرتان دست یابید. لازم به ذکر است که سامانه برآورد هزینه فیلم پادان میتواند پیش فاکتوری در اختیار شما قرار دهد که در واقع همان تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی منحصر به شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *