دسته‌بندی: فیلم و تیزر

ضبط صدا برای تلفن گویا

در استودیو پادان ضبط صدا برای تلفن گویا به بهترین نحو و با قیمت های مناسب انجام خواهد شد. چرا که ما تجربه کافی در این زمینه ی بخصوص و استفاده از کارشناسان این امر را سالهاست دارا هستیم.

ضبط صدا برای تلفن گویا در استودیو پادان به کامل ترین نحو و با قیمت های مناسب انجام میشود. گویندگانی از سطح پیش فرض تا فوق حرفه ای میتوانند تلفن شما را پاسخ دهند! انتخاب، انتخاب شماست. ما با اتکا به سالها فعالیت در زمینه دوبلاژ و ساخت برنامه های شنیداری ضبط پیام آی وی آر IVR یا همان منشی تلفن را با کیفیت بی نظیر انجام می دهیم.

نسیم رفیعی مشهورترین گوینده تلفن گویا در استدیو پادان
نسیم رفیعی گوینده مطرح رادیو و گوینده اپراتورهای ایرانسل و رایتل در استودیو پادان

چرا شرکت های معتبر به ضبط صدا برای تلفن گویا اهمیت میدهند؟

شرکت ها و موسسات معتبر میدانند اولین نقطه آشنایی مسقیم مشتری با آنها تماس تلفنی است. پس اولین صدایی که از شما شنیده می شود صدای تلفنچی شماست.

تلفنچی شما چه کسی ست؟ آیا خوش صداست؟ آیا امروز سرحال است؟ آیا آداب معاشرت را خوب میشناسد؟

شما نمیتوانید یک گوینده را پای تلفن شرکتتان بنشانید و از او به عنوان تلفچی خوش صدا و خوش بیان پای تلفنتان بنشانید تا صدایی در خور شرکت شما به مشتری تحویل دهد.

اما چاره چیست؟

امروزه کمتر شرکتی فاقد تلفن سانترال مجهز به تلفن گویاست. چرا که ساده ترین سانترال ها نیز این امکان را دارند. ضبط صدا برای تلفن گویا از تخصص های استودیو پادان است. با توجه به همکاری گویندگان صاحب نام در استودیو پادان ما امکانات خوبی برای ضبط صدا برای تلفن گویا در اختیار داریم. کیفیت صدا، لحن درست و بیان صحیح از مهمترین ارکان ضبط صدای خوب برای تلفن گویا میباشد و ما این امکانات را در اختیار داریم.

سطح گوینده

استاد ابوالحسن تهامی نژاد
استاد ابوالحسن تهامی نژاد از مشهور ترین اساتید دوبلاژ و نریشن ایران در استودیو پادان

سطح گوینده جهت ضبط صدا برای تلفن گویا را شما مشخص می کنید. صدای آنها را خواهید شنید و انتخاب میکنید. ما با آنها قرار کاری خواهیم گذاشت و متن تلفن شما را به آنها خواهیم داد. آنها به استودیو پادان خواهند آمد و صدای تلفن گویای شما ضبط خواهد شد. ضبط صدا برای تلفن گویا بسته به نیاز شما متفاوت است. اما ما پیشنهاد های اقتصادی با گویندگان خوب و خوش صدا داریم. با ما تماس بگیرید و ضبط صدا برای تلفن گویا خود را تسهیل کنید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات ضبط صدا برای تلفن گویا با شماره ۱۳۴۰ ۲۹ ۲۶ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *