دسته‌بندی: اخبار پادان

طراحی سایت

وب سایت از دیگر راه های ارتباطی مردم با یک موسسه ، شرکت ، سازمان یا یک شخص می باشد. با رشد و همه گیر شدن اینترنت در جهان جایگاه وب سایت به عنوان مرجع اولین مرجع مردم قرار گرفت. امروزه بسیاری از شرکت های دنیا تنها از طریق وب سایت اینترنتی خود جلب مشتری می کنند و محصولات خود را می فروشند. بنابراین در این رقابت طراحی وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. دقت و ظرافت در طراحی وب سایت نشان دهنده موقعیت کاری شما و جدیت شما در کسب و کار شما می باشد.

طراحی سایت ، توسعه وب سایت

پادان با استفاده از تجربیات خود در زیبایی شناسی طراحی وب سایت و جذب بازدیدکننده و بر اساس استراتژی شما مهمترین و بهترین ساختار در طراحی سایت را در اولویت قرار داده و سپس نتیجه ای بی نظیر را به شما عرضه می کند. ترکیب هنر گرافیک وب ( طراحی سایت ) و الگوریتم و کدنویسی ( برنامه نویسی سایت ) مناسب دو فاکتور اصلی ایجاد وب سایت است.

طراحی سایت منحصر به فرد

در بسیاری از شرکت های طراحی سایت سرعت در تحویل کار را در اولیویت قرار داده اند و همین امر باعث شده که بیشتر از قالب های آماده که تکراری نیز هستند استفاده می کنند ، این رویه سبب کاهش سرعت وب سایت و یک شکل شدن و معمولی شدن سایت های مشتریانشان شده است. یک سایت با طراحی سایت خوب دارای یک ظاهر زیبا و مختص به موضوع وب سایت می باشد. عوامل تیم طراحی و برنامه نویسی پادان بواسطه همکاری چندین ساله با یکدیگر دارای هماهنگی بالایی می باشند و این امر سبب طراحی و برنامه نویسی یک سایت دقیق و منظم می باشد.

برنامه نویسی مناسب

برخلاف طراحی سایت ، کشف و درک برنامه نویسی خوب وب سایت را فقط برنامه نویسان باتجربه متوجه خواهند شد. سورس کدهای این بخش را فقط مالک وب سایت می تواند ببیند و از دسترس عموم خارج است. این سبب شده بسیاری از برنامه نویسان برای تحویل سریع سایت و دریافت حق‌الزمه خود در سریع ترین زمان ، بصورت نامرتب و پر از اشکال اقدام به کدنویسی می کنند که سبب پایین آمدن امنیت وب سایت و با پرمحتواشدن ، کُندی سایت را به دنبال خود خواهد داشت. در پادان رویه و الگوریتم مناسبی برای برنامه نویسی وب سایت های مختلف وجود دارد. سایت های شرکتی ، تجارت الکترونیک ، خبری ، رسانه ای ، کاربردی و… هرکدام رویه برنامه نویسی ، فریم‌ورک و در بعضی نمونه ها سیستم های مدیریت محتوای مخصوص به خود را دارند. پادان با علم به این موضوع و با در اختیار داشتن برنامه نویسان متخصص بهترین الگوریتم را برای پیاده سازی وب سایت شما به کار خواهد گرفت. در اصظلاح عام و در ادبیات روزمره در ایران برنامه نویسی سایت را نیز طراحی سایت می دانند.

سئو

استفاده از موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، یاهو و بینگ یکی از راحت ترین راه ها برای پیداکردن وب سایت مورد نظر می باشد. از این رو شرکت ها ، موسسه ها و… برای جذب مخاطب بیشتر به بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو در طراحی سایت هایشان روی آورده اند. وب سایت ویکی پدیا که پنجمین وب سایت پربازدید جهان می باشد. بیشترین بازدید خود را از طریق موتورهای جستجوگر دریافت می کند. نوع طراحی سایت و ساختار نگارشی مقالات ویکی‌پدیا بیشترین نقش در سئو این وب سایت دارد. پادان در انجام سئو استانداردهای لازم در سئو را در مرحله کدنویسی رعایت می کنیم و در متن دریافتی از شما ویرایش های لازم برای تمرکز بر کلمات کلیدی را انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *